donderdag 5 januari 2017

Voor een jarig meisje

Hoi Allemaal

De kinderen zijn vandaag samen met hun nichtje een dag je bij opa en oma gaan spelen.
Dat vinden ze heerlijk.  Het is een groot feest en een berg liefde die dag. Ze hebben lekker geknutseld, gespeeld en geholpen met koken. En kwamen weer helemaal blij , met mooie knutselwerkjes en vol enthousiaste verhalen thuis.

Ik had deze dag om gedoopt tot me eigen dingen doe en knutsel dag. Ik heb eerst van allerlei regel dingetjes gedaan
En ben daarna heerlijk aan de slag gegaan met een kaart waar ik al een beginnetje aan gemaakt had op vakantie.
Deze keer is het een anderen kaart dan een standaard vierkante kaart. Het is een leuke vorm dus daar wil ik wel vaker mee aan de slag gaan.
Het is een echte meiden kaart geworden.




Verder heb ik nog een kaart op verzoek gemaakt deze zal ik jullie later laten zien als hij ontvangen is.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend.
Liefs Lonneke

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je even rustig in je hobbykaamertje heb kunnen vertoeven Lonneke...en het resultaat mag er wezen....een schitterend kaartje ..prahtig modelletje is het geworden...
    en dan de kids ook weer helemaal blij dat ze heerlijk bij opa en oma zich hebben kunnen uitleven..
    Hier zijn ze afgelopen dinsdag alle 4 ook een dagje geweest...en daar genieten wij ook met volle teugen van...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi model en wat leuk gemaakt Lonneke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje!
    Stempeltje is ook erg leuk ingekleurd.
    Zo'n model kaart, is net weer iets extra's heel leuk gedaan.
    Fijn weekend!
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke