zondag 24 september 2017

Condoleance kaarten deel 2

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie zoals beloofd de andere condoleance kaarten zien die ik deze week heb gemaakt.
Toen was ik zo lekker bezig met inkt dat ik meerderen kaarten heb gemaakt.





Vandaag heb ik eindelijk de konijnen die ik in de zomervakantie heb gehaakt in elkaar gezet. Dus dat is weer een half project wat afgerond is voor de kerst markt. Op naar de volgende .Ik heb nog een hele berg liggen hihihi.
En ook nog heel veel ideeën die ik wil maken. Dus volgende week weer wat knutsel tijd pakken voor mezelf.

Ik wens jullie een fijne zondag.
Liefs Lonneke



5 opmerkingen:

  1. Mooie stemmige kaarten heb je gemaakt om te condoleren Lonneke.
    Succes met "afronden", werkt ook weer lekker weg toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat MOOI Lonneke....het zijn drie prachtige kaartjes!
    Succes met de konijntjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zeker heel stijlvol deze condoleancekaartjes Lonneke
    mooi die achtergrondjes erop
    en succes met het afwerken van je knuffels...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke