woensdag 29 november 2017

kerst sfeer in een doosje

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een card in a box zien in kerststijl. Deze kaart vorm blijft een leuk effect geven.
Als basis heb ik de bingo challenge van de egel gebruikt.
Ik heb gekozen voor het rijtje rood, kerstman, ster.
Het begint net te sneeuwen terwijl de kerstman op pad gaat hihihi.


Ik ga hier weer verder met knutselen alleen nu geen kerst maar de meiden helpen met hun suprice voor school

 Ik wens jullie een fijne dag.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:


3 opmerkingen:

  1. een super leuke card in a box Lonneke, zo een vrolijke kerstman komt er uit dit mooie doosje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige card in a box Lonneke....wat een goed idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'Kerst Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke