woensdag 20 december 2017

Nieuwe challenge Creative Sketchy Girls

Hoi Allemaal

Vandaag is er een nieuwe Challenge gestart op het blog van de Creative Sketchy Girls en laat ik jullie mijn DT kaartje zien.



Vandaag toch geprobeerd wat actiever te zijn maar helaas toch nog niet fit genoeg door de griep.
Bah duurt me veelste lang. Ondertussen is Maartje ook niet fit thuis dus hangen we met zijn tweetjes op de bank of zijn een beetje aan het aan rommelen in huis.
Net sloeg de onrust toe want we hebben in januari en februari veel jarige. En de eerste is 3 januari al dus ik moet binnenkort flink aan de slag met kaartjes maken.
Verder heb ik me voor genomen om in het nieuwe jaar kaartjes te gaan maken voor het nationale ouderenfonds. Ze hebben aan het eind van het jaar altijd een kaarten actie voor eenzame ouderen. Om de lat niet te hoog te leggen (ik ken mezelf) maak ik 1 kaartje per maand. Meer kan altijd.

Ik ga weer even lekker stempels kleuren en wens jullie een fijne dag.
Liefs Lonneke

1 opmerking:

  1. leuke kaart laat je aan ons zien Lonneke!
    Zag je in de top 3 staan bij die Sketch Tanten..top gedaan.
    Leg inderdaad de lat niet te hoog..! Het moet leuk en plezierig blijven he..het creatief zijn.

    Succes en beterschap!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke