zondag 4 juni 2017

Relax zondag

Hoi Allemaal

Vandaag hebben we een relax dagje . En daar hoort knutselen ook bij voor mij.
De kinderen zijn lekker in de speeltuin aan het spelen met hun vriendinnen uit de buurt en william was vanmorgen sporten dus ben ik aan de slag gegaan op mijn hobbykamer.

Ik heb een simpel verjaardagskaartje gemaakt want die kan je nooit genoeg hebben. Omdat ik een drukke achtergrond gebruikt heb heb ik de rest van de kaart rustiger gehouden.
De kleuren combinatie is goed gelukt dus ik ben best tevreden. Wat vinden jullie?


De kaart was net klaar en toen was het brood tijd. Uiteindelijk zaten we met zijn 6e aan tafel. Want als papa een ei gaat bakken wil iedereen wel blijven eten. hihihi
Nu zijn ze met zijn alle vertrokken naar het huis van een van de vriendinnetjes. Heerlijk zo'n dag vol met gezelligheid.

Ik wens jullie een relaxte , gezellige en fijne zondag.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://thesketchychallenges.blogspot.nl/2017/06/the-sketchy-challenges-121-team-sketch.html#.WTPs5xiLTrc


5 opmerkingen:

  1. Een vrolijke gezellige kaart Lonneke.
    En zeker leuk zo'n huis vol.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan!
    Heerlijk toch een gezellige zondag.
    Kaartje is erg leuk.
    Lekker vrolijk en schattig olifantje.
    Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt
    Het van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card love the papers too and love how you have used the sketch thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our challenge over at The Sketchy Challenges using my Sketch to create your card. Good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke