dinsdag 9 januari 2018

Dino rammelaar

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie geen kaart zien maar weer een rammelaar.

Mijn buurvrouw word over een tijdje weer oma en zag laatst mijn konijnen rammelaars.
Toen vroeg ze aan mijn of ik ook een dino rammelaar kon maken.
Ja dat kon ik wel als ik een patroon heb. Ik vind het wel leuk om weer wat anders te maken dan ik al gemaakt heb.
Dus op internet opzoek naar een patroon en een leuk patroon gevonden bij KNUFL.
Ik heb hem online besteld en ben aan de slag gegaan.
Ik vind hem erg leuk geworden .


Mijn buurvrouw wou graag een  groene dino .Hij leek me ook wel leuk in het fel blauw.
Dus ga ik er nog een maken in het blauw.

Ik wens jullie een creatieve en fijne dag vandaag.
Liefs Lonneke


1 opmerking:

  1. Het is een leukerdje geworden Lonneke! Ben benieuwd naar de blauwe variant.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke