vrijdag 16 september 2016

Herfstkaart

Gisteren in de ochtend heerlijk zitten knutselen samen met mijn meiden.
Ze hadden een studie dag van school dus we hadden heerlijk de tijd. We hebben gezellig met zijn drietjes aan de tuintafel zitten knutselen. De meiden met klei en ik aan deze kaart.
Tussen door wat drinken en wat fruit. Een vriendin die gezellig thee kwam drinken. Het was een fijne ochtend met leuke resultaten.

Ik ben dol op de  beestjes van Marianne Design  zoals deze egel en de eekhoorn. En dacht dat het wel leuk was als ze nog even samen kwamen tijdens het verzamelen van de wintervoorraad :-)
Ik vind het Herfst thema erg leuk om mee te werken, gezellige kleuren, beestjes, pompoenen en blaadjes in mooie warme tinten.
Ik bereid mijn verzameling van mallen dan ook ieder jaar een beetje uit. Dit jaar heb ik de pompoenen en eekhoorn erbij gekocht. En ben er erg blij mee.
Ik kon deze keer geen geschikt papier vinden in mijn ( enorme) papier verzameling voor de achtergrond dus ben zelf met de achtergrond aan de slag gegaan. En vind het resultaat leuk geworden.

Ik hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden. Ik heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt.


Deze kaart doet mee aan de challenge van Hobbyvision
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/08/hobbyvision-challenge-53-herfst.html

Gebruikte materialen:
Eekhoorn van Marianne Design Col 1410
Egel van Marianne Design Col 1368
Kerstboom van Marianne Design LR 0136
Pompoenen van Marianne Design LR 0431
Paddenstoelen rand van Joy Crafts 6002/0317
Blaadjes van Yvonne Creations YCD 10011
Tekst stempel van Joy Crafts 6410/0317
Achtergrond geinkt met Memento Dew Drops:
Bamboo leaves, Gamma green, Bahama bleu, Teal zeal en Sea breeze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke