donderdag 1 september 2016

Zeemeerminnen kaart

Ik ben helemaal blij met deze kaart. Hij zat al heel lang in mijn hoofd. Maar het kwam er niet van om hem te maken. Ik heb hem in etappes gemaakt maar met veel plezier aan gewerkt. En hij is net zo mooi geworden als ik bedacht had.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
Ik heb gewerkt met de dutch doobadoo  cart art Window mal.  Ik vind het heerlijk om met deze vorm te werken.  Papier komt uit een Blok van de action en dat heb ik opgeleukt met de wavy stripes mal van dutch doobadoo.  Deze geeft een mooi onderwater effect. Verder heb ik de zeemeermin  stempel van whimpsy stamps gebruikt en deze met zwarte en blauwe inkt bestempeld.

gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo Cart Art window 470.713.307
Dutch Doobadoo Mask Art wavy stripes 470.715.037
Stempel van Wimsy stamps Goldie
Ingekleurd met Spectrum Noir alcohol markers
Stansen van Marianne Design: visjes CR 1364, Zeewier LR 0332
Schelpen LR 0230
Inkt gebruikt voor het bellen effect : Memento dew drops
Bahama bleu, Danabe bleu, Teal Zeal 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke