donderdag 24 november 2016

Dutch doobadoo challenge

Hoi Allemaal

De afgelopen dagen druk bezig geweest met de challenge van Dutch doobadoo. Deze gaat via een Facebook groep.
Ik heb gepuzzeld met papier en de kleuren, passen de stempels nu wel of niet bij elkaar.
Veel getwijveld , normaal weet ik precies wat ik wil maken . Maar nu zat mijn hoofd een beetje vol met projecten en was ik het overzicht over de challeges kwijt.
Ik vraag me af hoe de anderen deelnemers het overzicht houden over alle challenges.

Het is een wat vollere kaart geworden en dat vind ik nog wel lastig. Ik ben al snel bang dat het over de top is.
Gisteren heb ik de kaart helemaal afgemaakt. En ik ben tevreden over het eindresultaat.



Ik heb de kaart tevens ook mee laten doen met de kaartjes inspiratie challenge met het thema alles mag deze gaat ook via facebook.

Gisteravond heb ik al weer een nieuw idee gekregen voor een kaart met dezelfde vorm. Hier ga ik vandaag vast een begin mee maken. Het weekend krijg ik 4  kerstboom stansjes van mijn lieve vriendin.
Want deze mal heb ik zelf nog niet maar staat wel op mijn verlanglijstje voor de feestdagen.
En dan maak ik hem na het weekend af.
Wat hebben jullie voor een leuks op jullie verlanglijstje staan? 

Ik ga hier weer aan de slag met de dagelijkse dingen en tussendoor nog even lekker hobbyen.
Een fijne dag allemaal.

Liefs Lonneke




1 opmerking:

  1. Hoi Lonneke,
    Wat een leuke kaart!
    En schattige olifantjes.
    Ik ben weg van de DD-mallen. Ik heb onlangs de camera aangeschaft, en binnenkort staat er een kaartje van deze mal op mijn blog.
    Ben nog druk bezig, lol.
    Ik weet natuurlijk niet, of ik lief genoeg geweest ben maar ik heb Sinterklaas gevraagd om:

    De dd mal, die jij voor dit kaartje gebruikt hebt.(vind je kaart zo leuk uitkomen met die vorm)
    Spectrum noir markers lights.
    COL1390 - Filmstrip van marianne design.
    COL1391 - Eline's Santa ook van MD.
    Of ik het krijg ? Vol verwachting klopt ons freubel hart :)
    Wens je alvast een heel fijn weekend.
    Groetjes Crealientje.




    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke