donderdag 17 november 2016

Wie zoet is krijgt lekkers

Hoi Allemaal

Vandaag even een foto van mijn tussendoor knutselwerkjes.
Gister avond heb ik de chocolade letters voor mijn meiden gegoten.
En vandaag heb ik het doosje ervoor opgeleukt. Het doosje had ik vorig jaar bewaard en met deze leuke mallen kon ik het net weer wat leuker maken.




Verder ben ik met nog een aantal projecten bezig maar die zijn nog niet af dus deze foto's komen later in een ander blog. En ben ik druk bezig geweest met het maken van snail mails. Er word hier op dit moment heel wat afgeknutseld met vanallerlei materialen door mijn meiden en mij.

Afgelopen dinsdag werd de uitslag van Marianne Design Divas bekend en ik was de gelukkige winnaar van de prijs. Dus ik ben super blij. En kan niet wachten tot ik aan de slag kan met mijn nieuwe knutselmaterialen.

Ik wens jullie veel creatieve inspiratie de aankomende dagen.
Lieve groetjes Lonneke

1 opmerking:

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke