dinsdag 18 juli 2017

Pompoenen

Hoi Allemaal

Vandaag geen kaart maar een haak projectje.

Ik had laatst een leuk patroontje voor een pompoen van een vriendin gekregen en wou daar mee aan de slag gaan.
Alleen had ik niet opgelet en was het een brei patroon en dat kan ik niet. (Wil ik eigenlijk nog wel leren)
Toen ben ik gaan snuffelen op internet voor een leuk patroontje voor een oranje pompoen.
En ik heb een leuke gevonden.
Nadat ik eenmaal de smaak van het pompoenen haken te pakken had wou ik ook nog een fles pompoen . Deze hebben we ook ieder jaar in huis dus die hoort er ook bij.
Dit patroontje heb ik zelf al hakend gemaakt. En ik ben best tevreden over het resultaat.
Daarna bedacht ik dat er ook nog een gele bij moest omdat we dat normaal ook hebben en dat zo mooi bij elkaar combineert. Dus ben ik daar ook zelf maar mee aan het experimenteren gegaan. Deze kan zeker nog verbeterd worden.
Zo hou je jezelf lekker bezig hihihi.
Maar in totaal is het een gezellig tafereeltje geworden. Toch?



Ik ga ze nog wel even in de kast leggen want ik wil eerst nog even van de zomer genieten.

De meiden hebben zomervakantie en we zijn de afgelopen 2 dagen lekker in de relax modus.
Ze zijn lekker aan het bij komen van hun dans weekend en zijn heerlijk hun eigen ding aan het doen.
Maartje is gisteren en vandaag uren met haar lego aan het bouwen. Ik moet ze af en toe echt even verplichten om naar buiten te gaan met dit mooie weer. En sanne is van allerlei dingen aan het doen en lekker buiten aan het spelen. Ze genieten echt van deze dagen en ik geniet met ze mee :-)

Ik wens jullie een fijne week.
Liefs Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Oh die zijn leuk! Ik moet ook hoognodig aan de haak!
    Moet mijzelf echt even schoppen hahaha
    X
    Diana
    click for my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan Lonneke.....mooi voor de herfst straks!
    Fijn dat je dochters zo genieten.....leuk he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke