vrijdag 28 juli 2017

Zomers kaartje

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een zomers kaartje zien. Gemaakt met herfst weer hihihi.
Bij Lets Craft en Create hebben ze de challenge strand, rood ,wit , blauw.
En laat ik nu een paar maanden geleden een blokje papier met deze kleuren gekocht hebben.
En het  strand is een van mijn lievelings thema's. Dus leek het me wel leuk om er mee aan de slag te gaan.
Ik heb als basis weer de sketch van de Creative sketchy girls gebruikt. Deze vond ik erg fijn om mee te werken.


Tilda is klaar voor haar vakantie op het strand. Heerlijk toch.

Ik wens jullie een fijne dag en week . 
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Lonneke. Deze kaart kan je ook mee laten doen bij onze challenge van 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Lonneke!
    Je hebt alles mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze maritieme kleuren. Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Lonneke,

    eine zauberhafte Sommerkarte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Lonneke!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart, leuke kleuren!!. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    grtjs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    *********************************************************************************
    Awesome card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Hugs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutslmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at Let's Craft & Create, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook deze is heel mooi geworden!
    Fijn dat je nog eens meedoet met onze schetschallenge!
    groetjes
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke