zaterdag 7 oktober 2017

Een appeltje voor de dorst

Hallo Allemaal

Vandaag geen kaartje maar een gehaakt cadeautje.

Tegenwoordig word er vaak geld of een cadeaubon gevraagd voor verjaardagen.
Dit vind ik niet erg om te geven maar wil het dan wel leuk verpakken anders is het ook maar zo saai

Daarom heb ik het cadeau potje een appeltje voor de dorst gemaakt .Daar kan ik het geld in stoppen. In het potje zitten drop munten.


Ik ga hier gauw weer verder. Ik moet nog mijn spullen klaar maken voor de hobbymarkt morgen.
Daar ga ik samen met mijn vriendinnetje op staan.
Foto volgt later.

Ik wens jullie een fijn weekend
Liefs lonneke

3 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt Lonneke! Succes morgen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze gehaakte appel Lonneke....zeker heel om zo een cadeautje weg te geven
    succes op de hobbymarkt morgen...hopelijk is het beter weer dan vandaag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Mooi gemaakt.
    Succes vandaag met de markt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke