woensdag 11 oktober 2017

Uitnodiging kinderfeestje

Hoi allemaal

Vandaag laat ik jullie de uitnodigingen voor Maartjes kinderfeestje zien.

Laatst hadden we de uitnodigingen voor haar grote mensen feest al gemaakt En gisteren heb ik deze uitnodigingen afgemaakt. Het werken met inkt beviel zo goed dat we daar mee door gegaan zijn. Ook zijn we bij het Halloween thema gebleven.
Nu moeten de achterkanten nog beschreven worden, kaarten in de envelop en in de bus gedaan worden en dan kunnen we verder met het organiseren van haar feestje.


Oja en ik moet natuurlijk ook nog een mooie verjaardagskaart voor haar maken. Daar zal ik eerst maar een hard over na gaan denken.

We ( het speeltuin team) zijn veel bezig met de organisatie enz voor de speeltuin. Wat  heel leuk is om te doen. Maar daardoor kom ik op dit moment niet zoveel aan het knutselen toe en heb ik  ook niet zoveel inspiratie. Niet de eerste keer dit jaar dat ik inspiratieloos ben hihihi.
Hoe doen jullie dat toch?
Ik neem me iedere week voor ( ook deze week) om weer wat meer knutseltijd in te plannen maar dat is nog niet echt gelukt.
Maar ik zal toch echt moeten want ik heb pas 2 kerstkaarten gemaakt volgens mij. en ik heb nog ????? dagen voor het kerstmis is.
Dus schop onder mijn eigen kont en vanavond een begin maken.

Ik wens jullie een fijne week en tot gauw.
Groetjes Lonneke


1 opmerking:

  1. Ook dit is een mooie uitnodigingskaart Lonneke...leuk dat die ook weer met het halloweenthema is
    succes met het speeltuinproject en het maken van je kerstkaartjes natuurlijk....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke