dinsdag 16 mei 2017

Don en Daisy trouwen

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een huwelijks kaart zien. Deze heb ik gemaakt omdat ik het stempeltje zo leuk vind hihihi. Bijna iedereen om ons heen is al getrouwd dus hij heeft nog geen bestemming.
Bij Marianne Design hebben ze de challenge maak een wiebelkaart. Dit had ik nog nooit gedaan dus leek het me leuk om daar mee aan de slag te gaan.
Het is een simpel maar leuk modelletje wat ik zeker vaker ga gebruiken.



Er licht nog een halve kaart van dit model klaar maar die moet nog even wachten. Ik heb deze week nog een kaart voor een vriend nodig en die heeft natuurlijk voorrang.
Ik ga eerst even boven stofzuigen voor de meiden thuis komen en dan vanavond misschien nog even lekker hobbyen.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://mariannedesign.blogspot.nl/2017/05/challenge-177.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/05/challenge-17-anything-goes-with-minimum.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/05/challenge-34-alles-geht-mit-marianne.html



7 opmerkingen:

  1. Leuk wiebelkaartje heb je gemaakt. Ik ga morgen als ik tijd heb een trouwkaartje maken! Toevallig met dezelfde stempel! 😉Hihi
    Jouw creatie is prachtig geworden.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk huwelijkskaartje Lonneke.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan en leuk in huwelijks stijl...
    Leuk dat je mee doet met onze wiebel challenge.
    Groetjes van Judith
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige fleurige kaart Lonneke. Leuk gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie liefdevolle kaart Lonneke!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, een mooie trouwkaart is het geworden
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Helemaal top in deze romantische kleuren!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij de MD Divas!
    Succes!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke