zondag 14 mei 2017

Moederdag

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn 2 kleine Moederdag cadeautjes zien.
Deze heb ik gemaakt aan de hand van de challenge van het Kaartjes Inspiratie blog en facebook pagina.
Een van de designteam leden heeft dit patroontje gemaakt.
Het is een erg leuk doosje. Ik heb zelf het mapje voor het theezakje toegevoegd. Daar hoort eigenlijk een ander hoesje maar daar paste de zakjes niet in.





De groter cadeaus hebben mijn moeder en schoonmoeder eerder deze week al gehad.
Mijn moeder heeft samen met mij een mooie schaal uit mogen zoeken in Italiƫ. Ze vond ze erg mooi maar kocht er geen voor haarzelf dus heb ik er een cadeau gedaan voor bij haar nieuwe keuken.
En mijn schoonmoeder is nu lekker een weekje op vakantie . Dus hebben we haar het cadeautje vorig weekend gegeven en dit pakketje mee gegeven om vandaag open te maken.We waren uit genodigd om aan te komen vandaag maar dat gaat helaas niet.
Sanne heeft vandaag haar clubkampioenschappen van turnen. hier heeft ze een heel jaar naartoe geleefd en gewerkt.  We moeten om half negen in de sporthal zijn en dan hebben we vanmiddag nog even 4 uurtjes tussendoor vrij en dan moeten we weer terug voor de prijs uitslag .

Ik ga iedereen hier nu wakker maken zodat we de dag kunnen beginnen en voorbereiden om te gaan.

Ik wens jullie een fijne zondag  en veel plezier met jullie plannen  voor  vandaag.
Liefs Lonneke

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Lonneke. Succes met je dochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze moederdagattentie's Lonneke...zullen ze vast wel gewaardeerd hebben...KNAP gedaan
    en hopelijk heeft je dochter de turnwedstrijd goed gedaan...
    Onze kleindochter deed vorige week zaterdag mee voor de vlaamse kampioenschppen tumbling...ze eindigde 14e van de 100 deelnemers...en haar vriendinnetje is kampioen geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke Moederdag attenties heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke