donderdag 13 april 2017

Bij een feestje hoort taart

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie weer een verjaardagskaart zien.
Ik heb hem aan de hand van de sketch op het Creative sketchy girls blog gemaakt.
Sanne had al een kaart voor deze challenge gemaakt en ik nu ook .

Ik ben begonnen om het papier voor de lay out te zoeken. Het was even puzzelen om dat ik van het ruitjes papier maar een heel klein stukje had en het er goed bij vond passen. Gelukkig was het net genoeg.
Op pintrest kwam ik het plaatje van Tilda met haar taarten tegen. Dit maakte het idee voor de kaart compleet .
Terwijl mijn meiden heerlijk zaten te tekenen heb ik Tilda ingekleurd . Daarna ben ik begonnen aan de het in elkaar zetten van de kaart.


Tilda heeft er een gezellig feestje van gemaakt met heerlijke taart. Ik krijg er snoep zin van hihihi

Wij gaan vandaag ook nog bakken alleen geen taart maar krentenbrood voor het paas ontbijt van de kinderen morgen op school.
Nu eerst even verder met de verjaardagskaart voor mijn vriendin en vandaag iets eerder naar school om te gaan kijken naar de finale van de eitje tik wedstrijd.

Lieve groetjes Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
https://dragonflydreamschallenges.blogspot.nl/2017/04/anything-goes.html

4 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Lonneke.
    Fijne dag, Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie Jammie!!!
    Ze staat er stralend op en wat een prachtig dp heb je gebruikt.
    Helemaal leuk.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty card. Love the color combo
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke