zondag 2 april 2017

Cadeau doosje Lisa

Goedemorgen allemaal

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen.  Welkom A kuijpers gezellig dat je me bent gaan volgen.

Vandaag laat ik jullie weer een cadeau doosje zien. Sanne heeft vandaag een kinderfeestje van een van haar beste vriendinnen. Dus dat betekende een op maat gemaakt cadeau doosje voor het cadeautje. Haar lievelings kleur is rood en ze houd erg van dieren. Dus dit hebben we als basis genomen.


De beren mal had ik al een aantal keren gebruikt maar nog niet voor de panda dus hebben we gekozen om deze te gebruiken.
Ondertussen zal het cadeautje al wel uit gepakt zijn verwacht ik. En zijn ze al heerlijk aan het feesten en gaan ze zo lekker naar het zwembad.

Ik ga hier ook weer aan de slag. Het inrichten van de nieuwe hobby kast heeft veelste lang geduurd dus ik lig een beetje achter met het maken van kaarten . En Sanne heeft voor over twee weken al weer een  nieuw doosje besteld voor haar andere beste vriendin uit het groepje. Deze keer met het thema zee en dolfijnen.

Ik wens jullie een lekkere zondag toe en alvast een fijne week.
Liefs Lonneke

Dit doosje doet mee aan de vogende challenges:
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/03/challenge-15-anything-goes-with-3.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/03/challenge-32-alles-geht-mit-marianne.html

2 opmerkingen:

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke