zondag 23 april 2017

KIC Challenge

Hoi Allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Kaartjes Inspiratie Challenge . Ik had hem al op hun facebook pagina geplaatst maar hier nog niet.
Ze hadden deze maand een sketch als uitdaging en zelf heb ik er voor gekozen om kleuren te gebruiken die buiten mijn comfortzone liggen.
Ik ben tevreden over de kleuren combinatie door de lime groene kleur te gebruiken leeft de kaart wel een beetje op. Dit was een pagina uit de flow dus het was wel even puzzelen of het allemaal uit het papier kon. Gelukkig paste het net.
En is mijn restjes papier bak weer een velletje leger. hihihi



Ik wens jullie een fijne dag.
Lieve groetjes Lonneke

1 opmerking:

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke