donderdag 8 juni 2017

Cards & more

Hoi Allemaal

Dinsdag is er op de facebook pagina van Cards & more weer een  nieuwe challenge gestart.
Dit keer is het een sketch. Ik ben er mee aan de slag gegaan en dit is mijn voorbeeld kaart geworden

Ik vind hem zelf super leuk geworden. De onderste strepen heb ik gemaakt met washi tape die ik laatst bij de zeeman tegen kwam en niet kon laten liggen. Ik ben dol op vrolijke kleurtjes :-)
De stempel is van Wild Rose studio. Die hebben leuke afbeeldingen waar ik graag mee werk.
En daardoor veelste vaak in de verleiding kom om er toch nog een bij mij bestelling te plaatsen.

Maar nu ben ik eerst nog met een haakwerkje bezig dat ik maar met moeite weg kan leggen omdat ik zo benieuwd ben naar het resultaat. En al ideeën heb voor nieuwe variaties.
Ik heb het bijna af en dan laat ik jullie het weekend het resultaat zien. En dan ga ik weer aan de slag met kaarten maken voor hier op het blog

Liefs Lonneke

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi ,kleurrijk en vrolijk kaartje Lonneke...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaart!
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje in deze vrolijke kleurtjes!
    Vind de stempels van Wild rose Studio ook altijd heel leuk.
    Leuk dat je me bent gaan volgen ga jou ook meteen volgen je maakt erg mooie kaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke