vrijdag 16 juni 2017

Gast designer kaart

Goedemorgen Allemaal

Gisteren is de nieuwe challenge op het Marianne design blog gestart.
En ik mocht gast designer zijn. Dat vond ik super.
Het thema is een zomerse verjaardags creatie.
Dit is mijn kaart geworden.


Don ligt lekker relaxed ergens in het buitenland op het strand en krijgt allemaal felicitatie berichtjes binnen op zijn telefoon.
Als achtergrond heb ik een pagina uit een oude atlas gebruikt. Deze heb ik gekocht bij de tweedehands winkel.

De afgelopen weken ben ik heel druk bezig geweest met haken. Ik lag behoorlijk achter voor de kerstmarkt. Nu ben ik behoorlijk bij dus word het tijd om weer wat kaartjes te maken. Want dat heeft stil gelegen. Maar nu moet ik hier toch echt mee aan de slag. Er zijn aankomende maand een aantal mensen in mijn omgeving jarig en die verdienen toch echt een kaartje.
Binnenkort laat ik jullie de resultaten zien.

Alvast een fijn weekend.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je GDT! Je hebt er een prachtig kaartje voor gemaakt. Heerlijk zomers en wat een leuk model heb je gebruikt.
    Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke