vrijdag 14 oktober 2016

Kaartjes inspiratie challenge 2

Hoi allemaal

Gisteren na schooltijd heerlijk zitten knutselen met mijn jongste dochter.
Ze is ijverig aan de slag gegaan en heeft 4 kaartjes geknutseld . Eén voor haar klasgenootjes die zijn arm gebroken heeft en de rest voor haar anderen vriendjes.
Ondertussen ben ik met de technische mannenkaart voor de Kaarten inspiratie challenge aan de slag gegaan.
Deze keer heb ik voor een anderen vorm gekozen en met heb ik met een vorm van Dutch Doobadoo gewerkt.
De bakstenen achtergrond heb ik zelf met een mal en inkt gemaakt.
Daarna ben ik de klusjes man gaan kleuren en toen ben ik begonnen met klussen :-)
Schilderijtje in elkaar gezet. Overal schroeven, tandwielen en moeren aan de muur gedraaid , Nog even een tekstje geschilderd en opgehangen  ;-)  oja en ik ben vergeten mijn gereedschap op te ruimen hihihi.
Uit eindelijk ik het klussen goed gelukt en dit is het eind resultaat.




Deze kaart doet mee aan de Challenge van:
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/10/kic-challenge-94-technisch-mannenkaart.html

Gebruikte materialen:
Basis vorm: Dutch Doobadoo shape art Square 2
achtergrond stensil: Dustch Doobadoo mask art A5 bricks
Mallen:  Marianne Design tandwielen (CR1324) , gereedschap (LR 0288), houten planken (CR 1348)
Stempel :  marianne Design Dds3327
Tekststempel: Crealies J06

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Daar is je mooie mannenkaart! ;)
    Goede kleuren combi.
    Wat leuk dat je dochtertje mee knutselt.
    Vind de verhaaltjes bij je kaart ook leuk om te lezen.lol.
    Wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je mannenkaartje Lonneke!
    Fijn weekend.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke