zondag 2 oktober 2016

Warme winter wensen

                             Hoi Allemaal

Net weer heerlijk gewerkt aan de een leuke kerst kaart.
Vanmorgen eerst vroeg op voor een zondag tenminste omdat mijn dochters een judo wedstrijd hadden.
Trots zitten kijken hoe goed ze hun best deden en hun inzet werd beloond. We waren op tijd klaar en thuis. De meiden moe van de wedstrijd en ik nog een beetje zondags duf.
Dus toen was het heerlijk tijd voor een luie zondag en gezellig samen knutselen aan de eettafel.
De meiden zijn sieraden aan het maken met nagellak en ik ben begonnen aan de challenge van het Hobby Vision Blog.
Ze hebben deze keer een mooi kleurenpalet uitgekozen waar we mee aan de slag mogen.
En dat deed ik graag het zijn mijn lievelings winterkleuren waar ik graag kerstkaarten mee maak.
Ik heb mijn spulletjes verzamelt en mee naar beneden genomen.
Eerst heb ik mijn schattige egeltjes van penny black gekleurd die nu al druk bezig zijn met de kerst spulletjes te verzamelen .
Met mijn transparante sparkel stiften heb ik de ster , kerstbal en sok wat extra glitter gegeven . Ze geven een mooi effect alleen komt dit op de foto helaas niet over.
Toen ben ik aan de basis gaan werken. Ik begin altijd met alles te stansen en dan ga ik schuiven net zolang tot het ligt zoals ik het mooi vind.
Vaak maak ik dan een foto zodat ik weet hoe het moet liggen als ik het er weer allemaal af heb gehaald. Deze keer eerst nog de tekst gestempeld. Het is een van mijn lievelings teksten voor kerstkaarten deze komt van de stempel set  Eline's Words af. Er staan verschillende teksten voor verschillende gelegenheden op en ik gebruik ze vaak . Ik heb er nog geen moment spijt van dat ik deze gekocht heb. Ik vind het een aanrader.
Dan is het tijd om te plakken. Altijd spannen want vast is vast en natuurlijk proberen niet met mijn lijm handen op het papier komen wat regelmatig wel gebeurd.

En dan is dit het eind resultaat geworden een rustige maar lieve kerstkaart. Nu nog even bedenken bij wie de egeltjes deze kerst gaan helpen versieren.



Deze kaart doet mee aan de challenge van Hobby Vision
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/09/challenge-54-kleureninspiratie.html

Gebruikte materialen:
Egeltjes zijn van Penny Black
Ingekleurd met Spectrum noir alcohol markers en sparkel clear overlay stiften
Tekst stempel van Marianne Design : Eline's Words
Inkt van Memento dew drops: teal zeal
Basis rondjes van Nellie Snellen MFD 055
Sneeuw vlokke van Joy Crafts:  6002/2018 en 6002/ 2019
Papier van een papier blok van Marianne Design : Wintertime
Daimond gems van Marianne Design

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart! Je hebt je lievelingskleuren prachtig verwerkt.
    Wie weet komen ze mij wel helpen versieren, hihi eerst maar eens een kerstboom kopen dan he..

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lonneke, ook dit is een super leuke kaart!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke