woensdag 5 oktober 2016

Make a card

Maandag voor het eerst mee gedaan met een Make a card  with joy crafts via facebook. Het was er leuk . Op facebook kan je aangeven of je mee doet en daar staat een lijstje met de materialen die je nodig hebt. Zodat je deze alvast klaar kan maken en leggen. En niet net als ik nog even snel naar zolder moet omdat je iets vergeten bent.
Je krijgt elke keer via een volgende hint berichtje te horen wat je moet doen. En ook tussen door foto's van je mede knutsellaars op dat moment. Dat is erg leuk en gezellig.
Deze keer heeft Anke van Ommen ons uitgelegd hoe we de kaart moesten maken.
Ik ben deze week verder gegaan met de kaart. Het is een feestelijke kaart geworden.

Dit is het eindresultaat.




Het is de verjaardagskaart voor mijn dochter die binnenkort 8 jaar word en dol is op blauw, tutten , mooie kleren en alles wat blinkt. Ik hoop dat ze hem leuk vind.

Ik vond de vorm erg leuk dus ben ik er nog een keer mee aan de slag gegaan en heb er een 2e kaart mee gemaakt.
Het is een kerst kaart geworden zoals jullie hier onder kunnen zien.



Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. Ik lees jullie reacties graag.

Ik vond het leuk om via deze manier een nieuwe kaart te leren maken en ga me zeker nog vaker opgeven om mee te doen.  Anke van Ommen dank je wel voor de uitleg.

5 opmerkingen:

  1. Beide kaarten vind ik erg leuk geworden.
    Leuk ook die cadeautjes bij de kerstkaart. Is dat een stempeltje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Creaties van een kokosnoot .
      Leuke naam.
      De kadootjes zijn inderdaad een stempel.Ze zaten bij een kerst set van de action.
      Groetjes Lonneke

      Verwijderen
  2. Wat zijn je kaarten leuk geworden en wat een leuk blog! Heb even zitten kijken. Mooie creaties. Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Lonneke! 2 dezelfde qua opbouw, maar zo verschillend! Leuk Leuk!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beiden prachtige kaarten en leuke kleuren.
    Heb je het in de gaten , ik ga je blog af. Hihi.
    Erg leuk hoor!
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke