zondag 30 oktober 2016

Mijn Gastdesigner kaart

Hoi Allemaal

Zoals jullie al eerder op mijn blog konden lezen ben ik laatst bij de kaartjes inspiratie challenge in de top 3 gekomen. Dit bekende dat ik voor de nieuwe challenge een voorbeeldkaart mocht maken als gastdesigner.
Het nieuwe thema was prinsen en prinsessen.
Ik ben in mijn hobbykast gedoken en opzoek gegaan naar materialen en ermee aan de slag gegaan.
Ik had nog een hele mooie behang staal liggen en heb deze als basis gekozen. Daar heb ik de kleur jurk van het mooie prinsesje van scrapberry's op aan gepast.
En bij prinsessen hoort natuurlijk ook een beetje glitter en glamour dus heb ik er zilver aan toegevoegd.
Dit is dan mijn prinsessen kaart geworden. Hij is vanaf vandaag op de kaartjes inspiratie challenge blog en facebook pagina te zien.



Ik wens jullie een fijne zondag.
Groetjes Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke