vrijdag 7 oktober 2016

Welkom in het Circus

Hoi Allemaal

Vandaag weer een leuke kaart dit keer gaan we naar het Circus.
Dit is een onderdeel van de uitdaging van de facebook pagina van de Kaarten Ispiratie Challenge groep.
Het idee zat al snel in mijn hoofd, maar ik ben er gisteren avond pas mee aan de slag gegaan.
Ik vind dat het thema wel gelukt is. En jullie?
De apen heten je welkom bij de show van de olifant die leuke kunstjes voor je doet. Het lieve olifantje heb ik van mijn vriendin gekregen.
Ik hoop dat deze vrolijke kaart een glimlach op jullie gezicht tovert.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend.
Groetjes Lonneke



Gebruikte materialen
De basis vorm is van Dutch Doobadoo: card art window
De Olifant ( COL1384) Apen ( COL1399) en het gras (CR1355) zijn van Marianne Design
De tekst stempel is van Joy Crafts  6410/0317

2 opmerkingen:

  1. Leuk deze circus creatie. De olifant en de aapjes hebben het goed naar hun zin zie ik!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh die is lief!
    Leuke kaart Lonneke.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke