maandag 10 oktober 2016

Smile !


Hoi Allemaal.

Ik ben de afgelopen dagen heerlijk aan het knutselen geweest met de sketch van het Cheerful sketches blog.
Ik was niet helemaal fit dus wat is er dan fijner om op een rustig tempo te knutselen met een kopje thee erbij.

Deze keer is het een mannenkaart geworden. Dit vind ik normaal de moeilijkste kaarten om te maken maar met deze leuke stempel was het geen probleem. Ik ben begonnen met het kleuren en heb daar de rest van de kaart op aangepast.
Verder werk ik graag met het thema fotografie en dat paste goed bij de stempel. Ik heb van dit thema dan ook meerderen knutselspullen en gebruik deze vaak voor mijn kaarten, in de fotoboeken en bij mijn snail mails. Je zult dit thema hier nog regelmatig voorbij zien komen.
Ook deze keer kon ik geen passend achtergrond papier vinden tussen mijn hele berg papier. ( ja echt een hele grote la vol ) dus heb ik deze zelf bewerkt met een gaatjes vel en inkt. Ik vind het effect zelf wel geslaagd.
Ik lees graag wat jullie er van vinden. Tips zijn ook altijd welkom.



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2016/10/oktober-challenge.html

8 opmerkingen:

  1. Altijd fijn lekker knutselen als je niet helemaal in je hum bent. Je inspiratie heeft je in ieder geval niet in de steek gelaten! Mooie achtergrond heb je gecreƫerd, past goed bij het totale kaartje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief kaartje is dit Lonneke!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lonneke.
    Leuke kaart, prachtige kleuren.
    Hoop dat je je al wat beter voelt.
    Freubel groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke felle kleurtjes. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaartje.
    Leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hiervoor hebt gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge voor deze maand.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Lonneke!
    Bedankt dat je meedoet met Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke