donderdag 20 oktober 2016

LIEFS

Deze keer een kaartje voor een lief iemand die in een rot situatie zit en even iets liefs verdient.
Gewoon om even te laten weten dat we aan haar denken en met haar mee leven.

Mijn man had ( in opdracht hihihi)  tussen door even  geïnformeerd wat haar lievelingskleuren waren. En hij kwam er achter dat ze van de herfst en de bij passende kleuren houd .
Met deze informatie ben ik aan de slag gegaan. Ik vind het zelf ook altijd een heerlijk knutsel thema vooral met dit regen weer.
En het resultaat is een leuke herfst kaart met extra veel liefde .

Dit zijn kaartjes die ik ook graag maak. Juist als het een keer wat minder gaat geeft een kaartje in je brievenbus je dag weer even wat extra's.
Daar word ik zelf altijd erg blij van  dus daarom doe ik dat ook graag voor anderen mensen. Even een glimlach.
Ze heeft hem ondertussen ontvangen en ik hoorde dat ze er blij mee is.



Ik heb ook nog aan mijn gastdesigner kaart gewerkt  maar die komt later als de nieuwe challenge bekend gemaakt word.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag.
Groetjes Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke